Co zrobić aby pozyskać nowych klientów?? Odpowiedź jest prosta: E-Mail Marketing !!!
Zastanawialiście się co zrobić aby pozyskać nowych klientów?? I to nie tylko z Twojej miejscowości, województwa ale z całej Polski ??!!! Odpowiedź jest banalnie prosta, zainwestuj w e-mailing, czyli masową wysyłkę oferty poprzez email do szerokiej rzeszy odbiorców. Dysponuję bazą klientów, dzięki której możesz dotrzeć do osób z najdalszego zakątka Polski. Obsłużę za Ciebie cały proces, ty tylko będziesz musiał realizować zamówienia, które zaczną spływać z całego kraju. Szczegóły przedstawię telefonicznie lub mailowo, nie zwlekaj z decyzją, już dziś postaw na profesjonalny e-mailing ...
E-Marketing w Twojej firmie
W ostatnich latach wielu właścicieli małych i średnich firm coraz mocniej dostrzegają zalety jakie niesie za sobą stosowanie e-marketingu, czyli mówiąc bardziej zrozumiałym dla wszystkich językiem marketingu internetowego. Dziś już coraz trudniej znaleść taki sposób działalności, która nie ma racji bytu w internecie, stąd wiele osób ( i słusznie !!) upatruje właśnie w e-marketingu znaczący spsób na rozwój własnej firmy. Znając realia współczesnego rynku (kryzys = oszczędności) proponuję swego rodzaju doradztwo + wdrożenie odpowiednich form marketingu internetowego. Dzięki takiej formie macie pewność wdrożenia tylko odpowiednich dla Was form marketingu, oszczędzacie na etacie (zatrudnienie na stałe pracownika na to stanowisko wiąże się z comiesięcznymi kosztami bez względu na efekty), otrzymujecie produkt ściśle zindywidualizowany pod swoje potrzeby. Każdy klient, który się do mnie zgłosi otrzymuje indywidualną ofertę, dzięki wstępnej analizie profilu działalności firmy, umawiamy się tylko na konkretne działania.
E-marketing to: e-mail marketing, pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie fanpage'a na portalu społecznościowym facebook i wiele innych. Dzieki indywidualnemu podejściu wybieramy tylko te zagadnienia, które mają realne szanse na powodzenie (prowadzenie fanpage na facebook nie we wszystkich rodzajach działalności ma sens). W przypadku np. e-mail marketingu (wysyłaniu cyklicznym e-maili z ofertą) przygotowuję indywidualną bazę klientów skierowaną do okreslonej grupy zawodowej.